czwartek, 25 września 2014

It's time to change something!

          Miałam już wiele podejść co do założenia bloga, jednak za każdym razem albo coś mnie powstrzymywało albo się rozmyślałam.
 NIE TYM RAZEM.
          Jestem Monika, mam 17 lat i ogromne problemy ze zdrowiem. Co się z tym wiąże? Mnóstwo wolnego czasu spędzanego w domu, w łóżku i przed telewizorem. Postanowiłam sobie znaleźć ciekawsze zajęcie, dlatego właśnie powstał ten blog! Może z czasem stanie się on czymś więcej niż tylko sposobem zabicia nudy,kto wie. Co się tutaj znajdzie? Sama do końca nie jestem pewna, mam mnóstwo różnych pomysłów i każdy powoli będę się starała realizować. Liczę również na wasze wsparcie i wasze pomysły, bo ta strona nie ma być tylko dla mnie ale także dla was! :)
          Myślę,że na początek tyle wystarczy. Niżej dodaje moje zdjęcie, żebyście wiedzieli kto do was pisze.
Życzcie mi powodzenia. :D 
            


5 komentarzy:

  1. fajnie sie zapowiada i sliczna dziewczyna z Ciebie. czekam na kolejny post i zycze szybkiego powrotu do zdrowia:) cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ogromnie i również pozdrawiam!:)

      Usuń
  2. powodzenia! + skomentujesz moją nową notke? z góry dzięki. ----> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś śliczna, naprawdę. Myślę, że w dobrym momencie postanowiłaś zacząć prowadzić bloga. Napewno będę wpadać :)

    http://roksana-and-nicola.blogspot.com <--- NOWY POST!
    Obserwacja za obserwację? Daj znać u mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia super wpis
    ! Zapraszam: http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    _manekineko_
    blogmanekineko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń