sobota, 4 października 2014

I have nothing to wear...

          Jest mi na prawdę miło,że tak wiele osób odwiedza mojego bloga. Wszystkie komentarze i obserwacje, kolejne wyświetlenia-to bardzo motywujące!:)
Co chcielibyście tu zobaczyć następnym razem? Mam w zanadrzu pewien post o nieco innej tematyce niż poprzednie ale może jest coś co was szczególnie interesuje i chcielibyście o tym trochę poczytać? Jeśli tak, kierujcie swoje sugestie na pocztę,aska (wszystko jest podane w linkach u góry) lub piszcie w komentarzach.
         A na dziś przygotowałam taki oto zwyczajny zestaw. A pisząc 'przygotowałam' mam na myśli 'w ostatniej chwili przypomniałam sobie o spodniach,które praktycznie są jeszcze nowe i postanowiłam je wykorzystać':)
Marzą mi się pewne buty z deezee ale póki nie będzie mojego rozmiaru muszę się ratować tymi z poprzedniej jesieni, które w gruncie rzeczy nie wyglądają tak źle jak reszta moich zeszłorocznych butów.
I wybaczcie mi słabą jakość zdjęć,niedługo się tym zajmę :)    
 
 
 
 
 
           
 
 

 
                           





 Koszula-Cayman
Spodnie-New Yorker
Buty-Diverse
Torba była prezentem,więc nie mam pojecia.


7 komentarzy:

  1. Ja jestem za tym aby cos o poście z ćwiczeniami ale hm czy masz jakieś zdj przed ćwiczeniami abyśmy mogli zobaczyć efekty?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra, w następnym tygodniu post o ćwiczeniach :D
      Mam zdjęcia,mam..ale będę musiała trochę pokombinować żeby nie pokazywać wam się pół nago,haha.
      No nic, jakoś to wymyślę i post na pewno się pojawi :D

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się stylizacja. :) Buty są cudowne! *o*
    Ps. Na moim blogu nominowałam cię do pewnej zabawy w której chodzi o to aby poznać się lepiej nawzajem. Zapraszam do mnie po więcej szczegółów. Oczywiście udział w zabawie jest dobrowolny.
    Pozdrawiam~Edith ♥ positivelikeedith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Na pewno wezmę w niej udział :D

      Usuń
  3. świetny look.! buty są ekstra, wyglądasz cudownie. :)
    alenaorminska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz ;-)
    Bardzo podoba mi się Twój blog ;-)
    Co powiesz na wzajemna obserwację? Jeśli jesteś za, daj znać u mnie na blogu. 101% uczciwego rewanżu ;-)
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    ♥miska-grabowska.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń