środa, 4 lutego 2015

Be happy!

          Dlaczego za każdym razem, kiedy mamy okazję coś osiągnąć, coś zdobyć-rezygnujemy? Dlaczego, kiedy mamy okazję się wypowiedzieć wolimy spuścić głowę w dół i siedzieć cicho? Dlaczego wolimy patrzeć z podziwem na sukcesy innych niż sami być inspiracją i motywacją? Mogą paść jeszcze miliony podobnych pytań, a prawdziwej, SENSOWNEJ odpowiedzi-żadnej.
          Obserwuję na co dzień wiele osób. Z wieloma z nich zdarza mi się przeprowadzać podobne rozmowy. Za każdym razem słyszę ''wstydzę się'', ''bo jak mi nie wyjdzie to będą się śmiać'', ''bo pewnie i tak mi się nie uda'' i po prostu nie mogę uwierzyć jak ogromny wpływ mają na was inni ludzie. Jasne, opinia niektórych osób jest ważna, ale tych, którzy są Ci bliscy i tych, którzy chcą dla Ciebie jak najlepiej. Na świecie są miliardy ludzi, a każdy z nich ma odmienne zdanie. Dlaczego więc tak wiele osób potrafi zaryzykować,zyskując tym znacznie więcej,a Ty wciąż nie masz odwagi? Po drodze zawsze napotkamy ludzi, którzy będą rzucać nam kłody pod nogi. Naszym zadaniem jest ignorowanie ich i dążenie do własnych,wyznaczonych przez siebie celów. Przejmując się opinią przypadkowych osób nie zdziałamy NIC,dlatego odważ się i pokaż swoją drugą,prawdziwą twarz. Tą, która nie boi się innych. Tą, dla której nie ma rzeczy niemożliwych, bo wszystko jest możliwe, jeśli się tylko chce. Udowodnij, że nie jesteś kolejną osobą, która czeka na błędy kogoś innego. Ktoś inny nie istnieje, liczysz się tylko Ty i nikt więcej. Nie porównuj się do reszty. Nie ma ludzi lepszych i nie ma ludzi gorszych. Są tylko ludzie szczęśliwi i nieszczęśliwi, a Twoim zadaniem jest robienie tego co kochasz, by móc głośno powiedzieć ''JESTEM SZCZĘŚLIWYM CZŁOWIEKIEM''. Przecież nie chcesz przez cały czas żyć w cieniu kogoś, kto właśnie kradnie Twoje marzenia, bo miał odwagę zrobić krok do przodu.
Przyznaj się sam przed sobą, ile razy chciałeś coś zrobić, ale zrezygnowałeś, bo bałeś się opinii innych?
Widzisz ile się tego nazbierało?Ale dziś zaczniesz to zmieniać. Kiedy skończysz czytać ten post, weź zeszyt,kartkę..cokolwiek i zapisz listę rzeczy, które chciałbyś zrobić. Nie musisz się spieszyć, spokojnie dąż do zrealizowania swoich celów i swoich marzeń. Nie wyszło za pierwszym razem? Trudno! Próbuj aż do skutku,bo uwierz mi-warto.
          Mam nadzieję, że wszystko co tu przeczytałeś skłoniło Cię do głębszych przemyśleń i,że od teraz nie zmarnujesz już ani jednego dnia na ''ukrywanie się''. Jestem z Tobą i trzymam za Ciebie kciuki!:)

5 komentarzy:

  1. supi post monia!

    hejnati.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie piszesz, masz śliczne oczy ;)
    obserwuje i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie to napisałaś, w 100% się z tym zgadzam. Trzeba patrzeć na swoje sukcesy i dążyć stale do celów by być szczęśliwym ;) Dobra motywacja!
    Obserwuje i zapraszam
    http://jtere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze to napisalas monia!
    nickyjxo.blogspot.com Mój blog!KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie piszesz. Wspaniały post motywacyjny, opisałaś wszystko to o czym inni tylko myślą.. Uważam, że aby być "szczęśliwym człowiekiem" trzeba się naprawdę napracować ale jest naprawdę warto. Ja także postawiłam sobie w życiu wiele celów, typu: pójść na studia czy podróżować po świecie i każdego dnia dążę do spełnienia ich ;)
    Dziękuję, że napisałaś właśnie taki post. Dał mi dużo do myślenia :)
    Pozdrawiam ;* i zapraszam do mnie: www.biegnacaz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń